Maitreya üzenete:

Ha elrejtőztök Maitreya elől, akkor a Kígyó válik a tanítótokká 2011.01.08.

Megjegyzés: Ezt az üzenetet egy másik Maitreya üzenet előzte meg.

Maitreya VAGYOK. Ennek a közlésnek a során elhagyom a szokásos „Lord” , az Úr címet, mivel az is csak egy olyan cím, amelynek használatával még a jelenlegi földi történelem során is visszaélések tapasztalhatóak, pl. olyankor, ha a testben lévő emberek azt állítják magukról, hogy joguk van másokon uralkodni, vagy, hogy lehetnek mások hűbérurai mivel a felsőbbrendűségük valamilyen isteni vagy spirituális bizonysággal rendelkezik.

Most hadd mutassam meg a kedvesség egy másik oldalát nektek! Mert a női közvetítőmön keresztül azt mutattam meg, amit általában a kedvességgel kapcsolatban ismertek. Most egy másik árnyalatát mutatom meg a férfi közvetítőmön keresztül, aki mindig is gyakorlati realista volt. Valójában a lágy hangú és gyengéd kedvességnek az ellentétes polaritása nem az, amit egyesek gondolnak, vagyis nem a nagyon egyenes és komoly korholó szó. A gyengéd kedvesség ellentétes polaritása valójában a teljes őszinteség, a gyakorlati realizmus átláthatósága.

A gyakorlati realizmus az, amely egy adott egyén adott tudatszintjéhez bármilyen értelmetlenség, kifogások és üdvrivalgás nélkül úgy illeszkedik, hogy nagyon gyakorlatias útmutatót adjon annak érdekében, hogy az egyén a jelenlegi tudatszintje fölé emelkedhessen.

Ha erre a gyakorlati realizmusra hangolódtok, akkor teljesen más nézőpontra juttok az élettel, és Istennel kapcsolatban, de különösen a szellemi út, a beavatások vonatkozásában. A gyakorlati realizmus teljes mértékben fölötte áll a dualitás tudatszintje legfőbb jellemzőinek, vagyis a relatív mértékeken alapuló értékítéletnek, amely szerint az egyik végpont a rossz, a másik pedig a jó. A gyakorlati realizmus értelmében nincsenek végpontok, és éppen ezért a cél (a végpont) nem szentesítheti az eszközt.

Mert amikor nem a véget látjátok, akkor ébredtek rá arra, hogy nem a végkimenet, hanem az eszköz a fontos. Nem az fontos, hogy mit értek el, vagy mit nem értek el; hanem az út, amelynek során arra az eredményre törekedtek, amelyet magatoknak szántatok. Mert az az út, amelyen az eredményt el akarjátok érni, az eszközök, amelyeket hajlandóak vagytok felhasználni annak érdekében, hogy eredményt érjetek el, az mond el mindent a tudatszintetekkel kapcsolatban. A tudatszintetek a döntő tényező a szellemi valóságba való belépésetekhez, a felemelkedésetekhez.

Annak nehézsége, hogy megragadjátok a szellemi út célját

Miért okoz olyan nagy nehézséget a testben lévő embereknek a szellemi út lényegének a megértése? Miért történik meg az, hogy vannak olyan emberek, akik már két-három évtizede a felemelkedett mesterek tanításait tanulmányozzák, de mégsem értik az út lényegét?

Nos, mivel ez egy komplex téma, így nem lehetséges egy közlés során érinteni annak a tudatszintnek minden egyes aspektusát, amely az embereket a hamis úton tartja. Jézus a témához nemrégiben áttörő magyarázattal szolgált, de észlelte azt, hogy a magyarázata természetesen nem foglalta magába az összes olyan tényezőt, amelyek nehézséget okoznak az embereknek abban, hogy lássák azt, amiről az út szól.

Éppen ezért a jelenlegi közlés során a gyakorlati realista megközelítésre törekszem, és megemlítek majd néhányat közülük, éppen csak annyit, amennyi elegendő ahhoz, hogy elindítson benneteket azon az úton, amellyel megkérdőjelezhetitek a beavatások útjával kapcsolatos elképzeléseiteket. Beszéltem már minderről a női közvetítőmön keresztül is, de hadd ismételjem meg ugyanezt férfi szemszögből is. A beavatás útja a legtöbb ember számára miután rátalálnak a felemelkedett mesterek tanításaira egy hamis útra alapozott nézetté válik, amely a bukott lények és a hamis tanítók teremtménye. Olyan nézetté, amely azon az elképzelésen alapul, amely szerint a felemelkedésetekkor szembekerültök majd egy olyan megmérettetéssel, vagy beavatással, amelyről nyilvánvalóan tudni fogjátok, hogy az egy megmérettetés.

Azzal is tisztában lesztek, hogy miről fog szólni majd az a „vizsga”, vagyis egy előre meghatározott mércének kell megfelelnetek, és bizonyos eredményt kell elérnetek. Az eredmény értékelése pedig vagy teljesen dualista mérce alapján történik, mely szerint, a válaszok lehetnek jók, vagy rosszak, vagy más mérce alapján, mint például amilyenek az iskolai érdemjegyek, amelyek több szintet mérnek, és amelyeknél bizonyos szintek a többieknél alacsonyabb szintet jelentenek. Éppen ezért bizonyos szint felett szükséges teljesítenetek ahhoz, hogy átmenjetek a vizsgán, és megkapjátok a bizonyítványotokat.

Ez az, amelyről Master MORE beszélt, vagyis a gépies tudat. Ha eleget tudtok ahhoz, hogy teljesítsétek az elvárásokat, akkor kiválóan teljesítitek a beavatásokat a jó válaszok megadásával. Ha pedig követitek a kijelölt folyamatot, pl. az oktatási rendszerben, vagy a titkos szervezetekben, mint mondjuk a szabadkőművesség, nos, akkor az érdemjegyeitek által előre juttok egészen addig, amíg el nem éritek a beavatások legfelső fokát. Ekkor kapjátok meg a bizonyítványotokat.

Valójában ez jellemző az összes földi felsőoktatási képzésre is. Ha az adott iskola által meghatározott követelmények szerint, vagy az országotok egésze által meghatározott követelmények szerint jó tanítványok vagytok, akkor automatikusan megkapjátok a bizonyítványotokat, diplomátokat. Ha a tantermi beavatásoknak megfeleltetek, akkor abból az következik, hogy alkalmassá váltok arra a munkára, amelyre a diplomátok felhatalmaz benneteket, és pl. orvossá, pszichológussá válhattok.

Mit jelent azonban jó orvosnak, vagy jó pszichológusnak lenni? Csak intellektuális tanulmányokat jelent-e, csak könyvízű tudásra van-e szükség? Ha képesek vagytok memorizálni és visszaidézni bizonyos elméleteket és tényeket, az annak a jele-e, hogy jól bántok majd az emberekkel élet-halál helyzetekben is? Nos, ez nem így van, mint ahogy ezt bármelyik orvos, vagy pszichológus elmondhatja nektek akkor, ha hajlanak a gyakorlati realizmus őszinteségére önmagukkal és a szakmájukkal kapcsolatban.

Mi tehát ez az egész beavatásokon alapuló út? Óh, ha közelebbről megvizsgáljátok, akkor azt láthatjátok, hogy arra szolgál, hogy elrejtsen valamit. Megfigyelve a legtöbb ország oktatási rendszerét, vagy a szabadkőművesek beavatási rendszerét, vagy más ezoterikus szervezetek rendszereit láthatjátok, hogy azzal, ha teljesítitek az előre meghatározott követelményeket eljuthattok a legfelső szintre, és megszerezhetitek a diplomátokat, vagy a fokozatotokat, miközben az alapvető személyiségetek, az alapvető tudatszintetek még rejtve marad. A végzettséget megszerzők valóban őszinte és becsületes személyek-e, vagy teljes mértékben önközpontú ego mániások, akik a presztízs, vagy a jó fizetés, amely feltehetően együtt jár a végzettséggel, miatt törekednek külső pozíciókra?

Mint tudjátok, vannak olyanok, akik a presztízs miatt lettek orvossá, és vannak olyanok, akik azért tanultak orvosnak, mert az orvosok jól keresnek. Mint ismeretes ez jellemző a legtöbb egyéb foglalkozásra is. Így nyilvánvaló, hogy a félrevezetés az alapeleme a beavatások hamis útjának.

Az igaz úton nem bújhattok el

Mi tehát a beavatások igaz útja, amelyet Maitreya ajánlott nektek a misztériumiskolájában, és amelyet a mai napig ajánl nektek a jelenlegi misztériumiskolájában? Ez az az út, amelyről Jézus beszélt az értekezésében, ahol a tanítótok elől nem rejthetitek el a valós tudatszinteteket, a valós belső lényeteket. Engem nem vezethettek félre, mert keresztüllátok mindenen, a lelketek minden zugán, azon is, amelyet el akartok rejteni előlem.

Mint ahogy már említettem, a Kígyó is átlát minden olyan érzelmeteken, gondolatotokon, amelyeket megpróbáltok elrejteni. A különbség azonban az, hogy míg én látva, hogy mit próbáltok elrejteni, azt nagyon realista módon a szemetek elé tárom, majd pedig egy nagyon gyakorlatias utat ajánlok ahhoz, hogy hogyan lépjetek azon túl, addig a Kígyó szintén átlátva azon, amit elrejteni próbáltok, felajánlja majd azt a tökéletes önigazolást, amellyel továbbra is rejtve tarthatjátok azt, amit akartok, ha hajlandóak vagytok alávetni magatokat bizonyos dolgokban annak, amit a Kígyó akar veletek elvégeztetni.

Pontosan azért, mert ragaszkodtok ahhoz, hogy bizonyos dolgok rejtve maradjanak, amelyről azt gondoljátok, hogy senki sem láthatja azokat, beleértve a Kígyót is, ezért úgy tűnik majd, hogy mindezért alacsony árat kell fizetnetek, amikor alávetitek magatokat a Kígyó javaslatának és feltételeinek, annak érdekében, hogy azt érezhessétek, hogy továbbra is rejtve tarthatjátok azokat, és ennek ellenére végül mégis bejuthattok a mennyek országába. Mert ez az, amelyet valójában a Kígyó megígér.

Tudjátok, ha nem vagytok hajlandóak Maitreyához, vagy bármelyik igaz tanítóhoz fordulni, és hagyni azt, hogy a tanító felfedje a lelketeket, nos, akkor nem léphettek be a misztériumiskolába, és nem léphettek be a spirituális valóságba sem, amelynek érdekében lettek létrehozva a misztériumiskolák, és amelyek biztosítják számotokra az oda való bejutást. Tehát, ha azt gondolnátok, hogy másként nem juthattok a mennybe, mint a misztériumiskolán keresztül, akkor tudnotok kell azt is, hogy ha nem vagytok hajlandóak alávetni magatokat az igaz tanítók elvárásainak, akkor nem juthattok oda be. Ez esetben a Kígyó természetesen felajánl számotokra egy másik utat a mennybe, amelynek során nem kell követnetek az igaz tanítótokat és annak szigorú követelményeit.

Mert a Kígyó ismer egy rövidebb utat, egy alternatív lehetőséget, amely a mennybe visz benneteket, ha megfeleltek azoknak a külső követelményeknek, amelyeket elétek tár, és amelyek teljesítésében segédkezik is, miközben még mindig rejtve maradhat az alap lelkületetek. Óh, mennyire erős kísértés ez azoknak, akik nem hajlandóak felelősséget vállalni a saját elmeállapotukért!

Mennyire nehéz, szeretteim, átlátni a hazugságon? Mit mondtunk nektek az utóbbi üzeneteinkben, amelyek Gautama Buddha üzenetével kezdődtek? Azt mondtuk, hogy annak egyetlen kulcsa, hogy bejuthassatok a felemelkedett valóságba, az a ti saját tudatszintetek. A saját tudatszinteteket pedig egyedül ti változtathatjátok meg. Ha azonban úgy döntötök, hogy nem vagytok hajlandóak teljes felelősséget vállalni a tudatszintetek megváltoztatásáért, akkor áldozataivá válhattok a Kígyó hazugságainak.

Természetesen annak érdekében, hogy teljes mértékben elhiggyétek azt a hazugságot, ahhoz elég néhány feltételt elfogadnotok. Nagyon árnyalt feltételek ezek, amelyek nagyon kevéssé fontosnak tűnhetnek számotokra, különösen olyankor, ha annak megfelelő elmeállapotban vagytok, vagy ha el akartok rejteni valamit. Így attól a vágyatoktól megcsalatva, hogy elrejthettek valamit, elfogadtok egy olyan tanítót, aki tőletek is elrejt valamit, ahelyett, hogy az igaz tanítót fogadnátok el, aki semmit sem tart rejtve előletek, és ezért lehetőséget ad nektek is arra, hogy semmit se rejtsetek el előle, vagy magatok elől. A hamis tanítók sem hagyják nektek azt, hogy elrejtsetek előlük valamit, mivel eléggé képzettek ahhoz, hogy átlássanak a lelkületeteken. Hagyni fogják azonban, hogy azt hihessétek, hogy el tudtok előlük rejteni valamit, sőt nem csak előlük, hanem még Isten elől is, vagy legalábbis azon lények elől, akik afelől döntenek, hogy beléphettek-e a mennybe.

A Kígyó azt állítja, hogy azok a lények, akik eldöntik azt, hogy beléphettek-e a mennybe, nem fogják azt vizsgálni, hogy mit próbáltok rejtegetni. Csak azt fogják nézni, hogy hogyan teljesítettétek a külső követelményeket, amelyeket a Kígyó határozott meg. Miért olyan nehéz, szeretteim, átlátni ezen a csaláson?

A valóság ugyanis az, hogy a felemelkedett állapotba jutás nem külső feltételek teljesítésén múlik, hanem azon, hogy megváltoztassátok a tudatszinteteket. A tudatszintetek megváltoztatása nem érhető el azáltal, hogy bizonyos dolgokat megtesztek, vagy nem tesztek meg az anyag világában. Csak azáltal érhető el, ha szem előtt tartjátok a saját tudatszintetek alakulását. Nincs más út.

A Kígyó beavatásainak hamis útja

Mit mondtunk nektek, ennek az üzenet sorozatnak a korábbi üzeneteiben? A felemelkedett valósághoz egy olyan nyitott kapu vezet, amelyet ember nem képes bezárni. Hogyan léphettek a nyitott kapun át a mennybe? Úgy, ha ti magatok váltok nyitott kapukká.

Értitek-e, hogy mindez mit jelent? Nincsenek olyan feltételek, amelyek meghatároznák azt, hogy hogyan sétálhattok át a menny kapuján. Nincsenek olyan feltételek, amelyeket teljesítenetek kellene ahhoz, hogy átmehessetek azon a kapun.

A kapun való áthaladáshoz túl kell lépnetek a saját elmétekben meglévő minden feltételen, hogy nyitott kapuvá válhassatok. Szeretteim, milyen egy nyitott kapu? Át lehet-e látni rajta, vagyis láthatjátok-e azt, hogy mi van a kapu túloldalán anélkül, hogy a látásotokat akadályozná, vagy megszínezné valami? Mit jelent tehát nyitott kapuvá válni? Nos, nem azt jelenti-e, hogy eltávolítotok minden olyasmit a lényetekből, amely akadályozná vagy megszínezné Isten fényét, és meggátolna benneteket vagy másokat abban, hogy átlássanak rajtatok, és láthassák azt, ami a kapu túloldalán van, amely a felemelkedett valósághoz vezet?

Hogyan távolíthatjátok el az összes feltételt a lényetekből, amelyek akadályozzák a fényt vagy elsötétítik azt? Nos, csak akkor távolíthatjátok őket el, ha hajlandóak vagytok rájuk felfigyelni. Mit gondoltok, ki volt az, aki ezeket a feltételeket az elmétekbe és a lényetekbe ültette? Nos, nem Maitreya volt, de még nem is a Kígyó, vagy az ördög, vagy a Sátán, vagy ennek a világnak a hercege, vagy a nagynénikétek, vagy bárki más. TI magatok voltatok azok, szeretteim.

Ezért én nem ítéllek el, és nem is vádollak benneteket.

Éppen ellenkezőleg. Mindezt inkább megerősítésként közlöm. Mi történt ugyanis akkor, amikor a Kígyó illúzióiban kezdtetek el hinni? A Kígyó általi, a hamis tanítók általi beavatások útját kezdtétek el járni ahelyett, hogy azokat a beavatásokat követtétek volna, amelyek hozzásegítenek benneteket ahhoz, hogy fokozatosan megszabadíthassátok a lényeteket a feltételektől. Ehelyett ti azt a beavatási utat jártátok, amely arra képzett ki benneteket, hogy igazolni tudjátok a feltételeiteket és a körülményeket.

Természetesen erre a hamis útra nem érvényesek az igaz útra vonatkozó törvények. A hamis utat a karma törvényei irányítják, az akció-reakció törvényei, és az, amit mi a termodinamika 2. főtételének nevezünk. Amikor elfogadjátok azt, hogy vannak olyan dolgok a tudatotokban, amelyeket el akartok rejteni, akkor elkerülhetetlenül mentális, vagy érzelmi energiát vetítetek ki a kozmikus tükörre a meglévő körülményeiteknek megfelelően.

Mit tesz a kozmikus tükör ilyenkor? Visszatükrözi nektek azokat a körülményeket az anyag világába, amelyekre nem vagytok hajlandóak rátekinteni. Természetesen azonban ezek a körülmények nem igazolják vissza azokat a meggyőződéseiteket, amelyeket nem voltatok hajlandóak megkérdőjelezni, és ezért azok a körülmények, amelyekkel az anyag világában szembetaláljátok magatokat, azok valamilyen módon kihívást jelentenek a világlátásotokra. Azt az eredetei illúziótokat kérdőjelezi meg, amelyet a Kígyótól elfogadtatok.

A meggyőződéseitek és a valóság

Mint láthatjátok, a Kígyó csak illúziókat képes ajánlani a számotokra. Ezek azonban olyan „okos” illúziók, amelyek gyakran tartalmaznak bizonyos mértékű igazságot, amelyet azonban végül a termodinamika második főtétele kérdőjelez meg. Feltehetitek azt a kérdést, hogy amennyiben az anyag világa megkérdőjelezi a meggyőződéseteket, akkor az jelenti-e azt, hogy a meggyőződésetek nem helyes, hogy annak nincs köze a valósághoz? Ilyen beavatást jelentett pl. a középkorban az a beavatás, amellyel a katolikus gyülekezetek néztek szembe, amikor az első tudósok előálltak azokkal a megfigyeléseikkel, amelyek ellentmondtak a katolikus tanoknak, amely szerint a Föld a világegyetem központja, és a Nap és az összes bolygó körülötte kering.

Lehetőség volt arra, hogy a meggyőződésüket hozzámérjék a valóság megfigyeléséhez, és ha gyakorlati realista módon oda jutottak, hogy a meggyőződésük ellentmondott a valóság-megfigyelés eredményének, akkor annak azt kellett jelentenie, hogy újra kell gondolniuk a korábbi meggyőződéseiket. A Kígyó által felajánlott beavatás során azonban, ha a valóság megfigyelésének eredménye megkérdőjelezi a korábbi meggyőződéseteket, akkor csak a meggyőződéseteket kell megváltoztatnotok, és így továbbra is igazolva érezhetitek a rejtőzködéseteket, és elhitethetitek azt, hogy továbbra is valamilyen felsőbbrendűséggel, valamilyen hatalommal rendelkeztek a világ felett. Ahelyett tehát, hogy a meggyőződéseteket a valósághoz igazítanátok, helyette úgy alakítjátok azt át, hogy kimagyarázkodhassatok, hogy figyelmen kívül hagyhassátok a valóságot.

Ez figyelhető meg a katolikus vallás, és sok más vallás esetében is. De megfigyelhető ez a különböző politikai rendszerekben, a tudományos materializmusban, amely még napjainkig is tagadja az anyag világában végzett megfigyelés és a tudatszint közötti kapcsolatot. Teszi ezt annak ellenére, hogy a tudomány már bebizonyította azt, hogy bármilyen megfigyelésre hatást gyakorol a megfigyelő tudatszintje. A materialisták tagadják ezt ugyanúgy, mint ahogy tagadja ezt a legtöbb vallásos ember is. Nem akarják elismerni ugyanis azt, amit minden gyakorlati realista kész elismerni, hogy az érzékelt „valóság” mindaddig nem azonos a valósággal, amíg az észlelést végző egyén nem válik nyitott kapuvá.

Mindaddig, amíg azon igyekeztek, hogy valamit elrejtsetek, addig az „üvegen sötéten láttok keresztül”, mert szűrőn át látjátok a világot, amely megszínezi azokat a dolgokat, amelyeket elrejteni igyekeztek. Hadd illusztráljam egyszerűn, hogy hogyan is működik ez. Ismeritek a gyermekeknek gyártott kaleidoszkópot, amely egy olyan „távcső”, amelyben néhány tiszta üveglap között színes üvegszemcsék vannak. A színes üvegszemcsék vagy megszínezik a bejövő fényt, vagy ha azok nem átlátszóak, akkor akár teljes mértékben el is zárhatják a fény útját.

Most képzeljetek el egy olyan kaleidoszkópot, amelyben nincsenek üvegszemcsék a tiszta, átlátszó üveg válaszlapok között, amelyeken így akadály nélkül átláthattok. Így ezen keresztülnézve pontosan úgy látjátok a valóságot, mintha nem is lennének benne üveg válaszlapok. Ha azonban üvegszemcsékkel töltitek fel a kaleidoszkópotokat, akkor az természetesen vagy megszínezi a valóságot, vagy bizonyos részeket teljes mértékben el is fed, amelyeket egyébként láthatnátok a csövön keresztül.

Látható tehát, hogy amennyiben a tudatotokban bizonyos aspektusokra nem vagytok hajlandóak felfigyelni, akkor az az érzékeléseteket olyan mértékben befolyásolja, hogy bizonyos dolgokat nem fogtok látni, és nem fogjátok beismerni azt, hogy a valóság ellentmond a meggyőződéseteknek. Azért nem fogjátok beismerni ezt, mivel úgy döntötök, hogy bizonyos dolgokra önmagatokban nem akartok felfigyelni. Mindaddig, amíg fenntartjátok azt a nézetet, hogy bizonyos dolgokra nem figyeltek fel önmagatokban, addig nem lesztek képesek elismerni azt, hogy a külső világ megkérdőjelezi a világlátásotokat.

A státuszért folytatott hamis igyekezet, és a hamis önértékelés

Milyenné válik a világlátásotok, ha a hamis tanítók útját követitek? A hamis tanításokon alapuló világlátás által olyan értékeket, olyan státuszt fogadtok el, amelyek a hamis úton elérhető külső beavatásokhoz kapcsolódnak.

Gondoljatok arra, hogy a társadalomban hogyan nyeri el egy személy a státuszát a megszerzett orvosi, vagy építész diplomájával a diploma átvételekor. Az emberek diplomával a kezükben sokszor akkor is álláshoz juthatnak, ha a lelkületük egyáltalán nem felel meg arra az állásra. Ennek ellenére sokszor a diploma önmagában is elég, és csak később figyel fel rá az adott személy felettese, vagy ébrednek rá a munkatársai arra, hogy mennyire nem alkalmas az adott munkára az emberi kvalitásai miatt, vagy a kvalitásai hiányának következtében.

A hamis utat követve juttok ide. Az önértékeléseteket ekkor a külső eredményeitekre, a tudásotokra, a megértésetekre alapozzátok. Amit azonban a legtöbb spirituális tanítvány nem észlel az az, hogy azon túl, hogy a hamis út lehetőséget ad a hamis önértékelés megteremtésére, egyben meg is kívánja tőlük annak megteremtését. A hamis út ugyanis nem képes hozzásegíteni benneteket a valós önértékelésetekhez, mivel mindaddig nem lehet valós az önértékelésetek, amíg a lényetekben található olyasmi, amelyre nem akartok felfigyelni. Az, amire nem vagytok hajlandóak felfigyelni, az akadályoz meg benneteket abban, hogy átláthassatok a saját lényeteken, ezért nem juthattok el a tiszta észlelés kapcsolódási pontjáig, és ezért nem tudjátok magatokat a Jelenlétetekkel való egységbe belevetíteni, amelynek eredményeként úgy láthatnátok magatokat, ahogy a Jelenlétetek lát benneteket.

A Jelenlétetek szemszögéből látva magatokat jutnátok el a valós önértékelés egyetlen forrásához. A Jelenlétetek ugyanis minden földi dolog felett áll. Ezért, ha nem vagytok hajlandóak a Jelenlétetekkel való egységbe, vagy Maitreyával való egységbe vetíteni magatokat, akkor nem rendelkezhettek valós önértékeléssel. A Kígyó tisztában van ezzel, és ezért nagyon okosan alternatívát ajánl nektek. Azzal, ha csak fontolgatjátok is az ajánlatát, már azzal is finoman abba viszitek bele magatokat, hogy ne csak a hamis út látszólag kedvező oldalát fogadjátok el, hanem a tisztán észlelhető nem működő oldalát is.

A hamis út egész elképzelése azon nyugszik, hogy léteznek olyan külső mércék, amelyeket a Földön elfogadottan használtok, és amelyek meghatározzák azt, hogy hogyan juthattok a mennybe. Ez azt jelenti, hogy azok, akik megfelelnek ezeknek a mércéknek, azok bebocsáttatást nyernek a mennybe, míg azok, akik nem felelnek meg ezeknek az elvárásoknak, azok nem juthatnak oda, ezért vagy a Földön maradnak, vagy örökre a pokol tüzére kerülnek. Így tehát a hamis út nemcsak azt akadályozza meg, hogy helyes önértékeléshez jussatok, hanem arra is sarkall benneteket, hogy elkerüljétek a pokolra jutás szörnyű végzetét. Ez teszi még sürgetőbbé azt, hogy olyan hamis önértékelést alakítsatok ki magatoknak, amely külső elvárásokon alapul.

A Felemelkedettek Seregének finom egyensúlya

Most, szeretteim, talán kezditek átérezni azt a helyzetet, amellyel mi, a Felemelkedettek Serege, nézünk szembe. Amikor ugyanis olyan tanítvánnyal dolgozunk, akire nincs hatással a dualista tudatszint, akkor a beavatásokat elmagyarázása és a tanítvány támogatása nagyon egyszerű dolog. De amikor olyan tanítványokkal dolgozunk, akikre a dualista tudatszint hatással van azért, mert még mindig rejtegetni akarnak valamit, akkor sokkal bonyolultabb helyzettel kerülünk szembe.

Ekkor ugyanis nem tudjuk átadni nektek az igaz útról szóló magyarázatokat azok valós, gyakorlatis formájában, hanem olyan utat, olyan magyarázatokat kell választanunk számotokra, amelyek az adott tudatszintetekhez alkalmazkodnak, valamint alkalmazkodnak a dualista tudatszinthez is, amelyet eddig még nem voltatok hajlandóak megkérdőjelezni. Ha ugyanis az igaz út valós leírását nyújtanánk számotokra, akkor azt vagy teljesen félreértenétek, vagy nagy valószínűséggel részben, vagy egészében elutasítanátok.

Ez az, amit a gyakorlati realisták észlelnek akkor, ha megvizsgálják az összes korábbi felemelkedett mesterek által támogatott mozgalmat, és az azokhoz kapcsolódó tanítványokat. Ha kétkedtek a szavamban, akkor látogassátok meg az egyik ilyen szervezetet a jelenlegi formájában, és azzal a szemmel figyeljétek a tanítványok némelyikét, hogy mit akarnak rejtve tartani. Látni fogjátok, hogy mindegyik ilyen szervezetben tisztán látható az a tendencia, hogy a tanítványok abban hisznek, hogy a felemelkedésük, az üdvözülésük garantált akkor, ha a szervezet külső követelményeinek eleget tesznek. Tisztán látható az a tendencia is, hogy a tanítványok valamilyen módon felsőbbrendűnek érzik magukat, nem csak azokkal az emberekkel szemben, akik nem csatlakoztak egyetlen felemelkedett mesterek által támogatott szervezethez sem, hanem még azokhoz képest is, akik más felemelkedett mesterek által támogatott szervezeteknek a tagjai, amelyek persze szerintük nem az igaziak, vagy nem olyan tiszták, mint az általuk választott szervezet.
Ez pedig tisztán megmutatja azoknak, akik a gyakorlati realizmusra kezdenek ráhangolódni, hogy ezek a tanítványok még mindig rejtegetni akarnak valamit. Még mindig rejtegetik azt a tényt, hogy nem rendelkeznek valós önértékeléssel, és ezért próbálják rejtve tartani, vagy megkerülni annak a körülménynek a megkérdőjelezését, amely lehetőséget ad számukra a hamis önértékelés-érzetükhöz azáltal, hogy egy bizonyos szervezethez tartoznak, vagy, hogy bizonyos beavatási utat követnek, amelyet a felemelkedett mesterek szervezetei ajánlanak. Figyeljétek meg a vezetőket, vagy azokat, akik már évek óta tagjai ezeknek a szervezeteknek, és vegyétek észre, hogy az ottlétük bizonyos státuszra, elismertségre jogosítja fel őket, valamint az új tagok, vagy a külső pozíciókkal nem rendelkezők általi csodálatra.

Megfigyelhetitek ezt mindenhol, a legtöbb vallási, politikai, vagy tudományos szervezetben; a külső státuszra való törekvést, az arra való törekvést, hogy bölcsnek tűnjenek az emberek szemében. Látjátok-e, hogy mi, a Felemelkedettek Serege, egyfajta nagyon finom kihívással kell, hogy szembenézzünk, azzal, hogy hogyan tereljük át azokat a tanítványokat, akik annyi árnyalt, hamis úttal kapcsolatos meggyőződéssel rendelkeznek, és hogyan segítsük hozzá őket ahhoz, hogy túlléphessenek a hamis meggyőződéseiken, és közelebb kerülhessenek az igaz út felismeréséhez?

A korábbi szervezetekben a tanítványokat eljuttattuk egy bizonyos szintig, ahonnan a többség nem volt hajlandó továbblépni. Elérkeztek egy pontra, a hamis út egy bizonyos kényelmes meggyőződéséhez, amelyet nem voltak hajlandóak feladni. Nem voltak ugyanis hajlandóak teljes és végleges felelősséget vállalni a saját elmeállapotukért. Nem voltak hajlandóak felismerni azt, hogy az érzékelésüket alapvetően megszínezik azok a meggyőződéseik, amelyekre nem hajlandóak odafigyelni, és hogy csak akkor haladhatnak tovább az úton, ha hajlandóak lesznek megkérdőjelezni az úttal kapcsolatos legalapvetőbb érzékelésüket.

Kiragadva néhányat az összefüggésekből az állításaink közül, azokat kezdték el arra felhasználni, hogy igazolják vele azt, hogy miért nem kell megkérdőjelezniük a hamis úttal kapcsolatos meggyőződéseiket. Szeretteim, a szavakkal kifejezett tanításoknak az a veszélye, hogy a szavak úgy használhatóak, olyan módon értelmezhetőek, hogy szinte bármi igazolható velük, amit az emberek igazolni akarnak. Így lehetséges a felemelkedett mesterek kimondott szavait, amelyek a támogatott közvetítőkön keresztül a közvetítő általi legtisztább formában hangzanak el, úgy értelmezni, hogy azokkal bizonyos meggyőződéseket igazolhassanak azzal az úttal kapcsolatban, amit a bukott lények, a hamis tanítók képviselnek.

Ez nemcsak lehetséges, hanem nagyon egyszerűen kivitelezhető is olyankor, ha vannak bennetek olyan dolgok, amelyekre nem vagytok hajlandóak felfigyelni. Mert már az a tény, hogy nem vagytok hajlandóak azokra felfigyelni, az akadályozza meg azt, hogy láthassátok a külső szavak mögötti mélyebb valóságot. Éppen ezért elég könnyen megtörténhet az, hogy nem halljátok meg, vagyis képesek vagytok figyelmen kívül hagyni azokat a szavakat, amelyek nem a bukott lények által tanítottakat képviselik. Helyettük azokra a szavakra fókuszáltok, amelyek úgy tűnnek, hogy azokat a meggyőződéseiteket erősítik meg, amiben hisztek. Éppen ezért teljes mértékben igazoltnak érezhetitek a hamis út követését, azt gondolva, hogy valójában a felemelkedett mesterek által meghatározott igaz úton jártok, amely garantálja majd a felemelkedéseteket.

A valós önértékelés kizárólag az egységből eredhet

Ha tehetném, akkor biztosítanám számotokra a valós önértékeléseteket annak érdekében, hogy hajlandóak legyetek felfigyelni a saját tudatotokban mindenre anélkül, hogy azt éreznétek, hogy önmagatokat el kellene elítélnetek, vagy meg kellene bírálnotok úgy, ahogy azt a bukott lények teszik veletek. Mert ez természetesen egy másik olyan árnyalt aspektus, amelyet anélkül, hogy észlelnétek, akkor fogadtok el, amikor a hamis utat elfogadjátok. Mert már az a tény, hogy bizonyos feltételeknek meg kell felelnetek ahhoz, hogy a mennybe kerülhessetek, azt jelenti, hogy ezzel együtt azt is el kell, hogy higgyétek, hogy nem csak helyes, de szükséges is az alapján a mérce alapján ítélkeznetek, amely alapján a feltételek meg lettek határozva.

A bukott lények ragadták ugyanis magukhoz annak privilégiumát, hogy létrehozzák a mennybe jutás feltételrendszerét, és annak a mércének a meghatározását is, amely alapján önmagatokat és mindenki mást is megítéltek. Így jött létre a 22-es csapdája.

Minél nagyobb igyekezettel követitek azt az utat, amelyről azt hiszitek, hogy a felemelkedett mesterek által támogatott igaz út, annál inkább erősítitek meg azt a meggyőződéseteket, hogy ti a többiek felett álltok, mivel a „helyes” utat követitek. Ezért sokkal nehezebbé válik ráébrednetek arra, és beismernetek azt, hogy rossz úton jártok. Ha ugyanis beismernétek azt, hogy a hamis tanítók félrevezettek benneteket, akkor annak a mércének megfelelően kellene magatokat megítélnetek, amely alapján azokat ítéltétek el, akik nem a ti szervezetetekhez tartoznak, vagy akiknek a pozíciója nem volt olyan magas a szervezetetekben, mint amilyen magasan a saját pozíciótokat gondolni vélitek.

Én nem nyújthatom át nektek igaz önbecsüléseteket, és nem ajánlhatom fel azt sem, hogy megmutatom, hogy én hogyan ítéllek meg benneteket. Még abban sem is segíthetek nektek, hogy megláthassátok azt, hogy én nem ítéllek meg benneteket, mert én nem a bukott lények mércéjét alkalmazom. Látom viszont, hogy az elmétekben lévő feltételek azok, amelyek benneteket a mennyországon kívül tartanak. Éppen ezért, egyedüli vágyam az, hogy megszabaduljatok ezektől a feltételektől.

Mert mi a beavatások igaz útjának valósága? Az, amelyet nem én, Maitreya, vagy bármelyik más mester határoz meg számotokra. Ti vagytok azok, akik meghatározzátok a saját személyes utatokat. Ti vagytok azok, akik meghatározzátok az utat azzal, hogy elfogadtok bizonyos a bukott lények által meghatározott feltételeket. Ti vagytok azok, akik meghatároztátok azt, hogy mik azok a tudatotokban, amikre nem vagytok hajlandóak odafigyelni, és azok határozták meg azokat a körülményeket a bukott lények által, amelyek nektek tetszenek azért, mert igazolják azt, hogy miért nem kell magatokban néznetek, és miért folytathatjátok azt, hogy nem néztek magatokba és mégis azt hiszitek, hogy így is sikerül majd a felemelkedett állapotot elérnetek.

Látjátok-e, hogy mi, a Felemelkedettek Serege, nem határoztunk meg feltételeket nektek. Ti határoztátok meg azokat magatoknak, de nem a felemelkedett mesterek igaz tanításai alapján, hanem a bukott lények hamis tanításának megfelelően. Amit mi ajánlhatunk nektek az az az út, amelynek során segítünk nektek, túllátni az elmétekben lévő feltételeken, és meglátni azok valótlanságát annak érdekében, hogy megszabaduljatok tőlük, hogy egyszerűen magatok mögött hagyhassátok őket, ha erre hajlandóak vagytok.

Látjátok-e, hogy a feltételeitek arra sarkallnak benneteket, hogy a végeredményre összpontosítsatok, arra hogy átmenjetek a végső beavatáson? Mindaddig, amíg ez a cél lebeg a szemetek előtt, addig nem juttok el arra az önészlelési szintre, ahol egyet hátralépve azt mondhatnátok: „Valami gond lehet a feltételeimmel. Lehet, hogy nem is kell átmennem a végső beavatáson, mivel azt is a feltételeim alakították ki? Lehet, hogy a szabadságom érdekében meg kell vizsgálnom az általam elfogadott feltételeket, és látnom kell azok valótlanságát, majd pedig magam mögött hagyva a hamis utat teljes mértékben függetlenné kell válnom a bukott lényektől, akik azt fogják utánam üvölteni, hogy nem mehetek csak úgy tovább mindaddig, amíg nem teljesítem az utolsó feltételt. Mostanra ugyanis látom már, hogy soha sem fogom a bukott lények végső feltételét teljesíteni, mert az teljes mértékben valótlan.”

Lássátok meg mindenben Maitreyát!

Ez a felemelkedett mesterek igaz útja, amelyet a Földön csak nagyon kevés tanítvány kész elfogadni. A Kozmikus Krisztus feladata pontosan az, hogy felajánlja számotokra ezt az igaz utat, a gyakorlati realizmus útját, a külső beavatások hamis útjának mesterséges pozíciói megszerzése helyett. Mit is mondtam a női közvetítőmön keresztül? Én a Nagy Kezdeményező vagyok, de nem azért, mert már olyan magasságokba emelkedett tanító lennék, hogy csak a beavatások sorozatán keresztül érhetnétek el engem, érdemessé válva a pompás szentélyembe való belépésre.

Mert ez nem így van. Azért vagyok a Nagy Kezdeményező, mert én vagyok az, akit nem észleltek. Nem láttok kezdeményezőként, nem látjátok a látszólag közönséges helyzetekben a napi életetek során, hogy Maitreya jelen van rejtve, bizonyos körülménynek, feltételnek álcázva, vagy bizonyos emberként. Így, ahelyett, hogy egy adott helyzetet különleges odafigyeléssel kezelnétek, amelyet a Nagy Kezdeményezőnek szentelnétek az elképzelésetek szerint, átlagosan, vagy megvetéssel, vagy változatos dualista értékítélettel kezelitek a helyzetet.

Van egy ősi történet egy keleti útkeresőről, aki már hosszú ideje kereste Maitreyát, de nem találta. Nem lelt rám közvetlenül. Sok év kóborlás után Indiában, és a Himaláyában egy nap egy kutyát talált az úton, a lábán egy hatalmas nyílt sebbel, amely már befertőződött, és tele volt férgekkel. Nagy sajnálatot érezve a kutya iránt, ki akarta tisztítani a sebet. De a férgeket is az élet egyik formájaként gondolva megsajnálta azokat is, és nem akarta megölni őket. Úgy döntött, hogy lehajol, és lenyalogatja a férgeket a sebről, hogy a férgek se sérüljenek, de a kutya is megszabaduljon tőlük. Miközben teljes alázattal dolgozott ezen, észlelni kezdte az élő Jelenlétet, engem látott egy látszólag nagyon szerény, gusztustalan körülményben, az anyag világában.

Ha hajlandóak vagytok a személyes utatokat magasabb szintre emelni, ha hajlandóak vagytok az Anya Évének beavatásain átmenni, akkor gondolkodjatok el ezeken a szavakon. Elmélkedjetek el azon, hogy hogyan vihetnétek végbe alapvető változást a tudatszintetekben annak érdekében, hogy felülemelkedjetek azon a megosztottságon, amelyet általános világi cselekedetnek tartotok, és amelyet a beavatásokon keresztül vezető spirituális tevékenységnek gondoltok.

A többségetek tud róla, hogy a saját fogadalmam volt az, hogy kedvességgel nyerem meg a Föld emberiségét. Mert mi a kedvesség? A kedvesség nem csak lágy hang, nem kizárólag gyengédség, hanem lehet egy nagyon közvetlen formájú kedvesség is, amely azonban nem harag, nem félelem és nem is ítélkezés. Kizárólag gyakorlati realizmus.

A kedvesség gyakorlati realizmusa pedig pontosan az, amit Jézus 2000 évvel ezelőtt képviselt, amikor ezt mondta: „Azt tegyétek másokkal, amit akartok, hogy mások veletek tegyenek.” Ezt továbbfejlesztve azt mondhatjátok: „Tegyük azt másokkal, amit Maitreyával tennénk, amit a Kedvesség Szellemével tennénk!” Lássátok meg a Kedvesség Szellemét mindenkiben, és minden helyzetben, majd pedig hangolódjatok a Szellememre, hogy nyitott kapui lehessetek annak a kedvesség-árnyalat kifejezésének, amelynek a legnagyobb az esélye arra, hogy minden életet felemeljen az adott helyzetben.

Jussatok túl azon az elképzelésen, hogy külső kritériumok alapján kell értékelnetek vagy bírálnotok másokat, vagy az alapján, hogy hisznek-e ebben, vagy abban az írásos tanításban, vagy, hogy ehhez, vagy ahhoz a szervezethez tartoznak-e, vagy, hogy bukott angyalok-e, vagy másfajta angyalok, vagy, hogy ilyen, vagy olyan státusszal rendelkeznek-e bizonyos spirituális tanítás alapján, amely az egyik embert a másik fölé helyezi. A kedvesség nem ítélkezik, mert a kedvesség nem ismeri a relativitást. Éppen ezért a kedvesség nem nyomhatja el az élet egyik részét; a kedvesség egy mágnes, amely az élet minden részét felemeli, mivel valójában nem lát különböző „részeket”; csak a minden élet mögött rejlő egységet látja.

Hogyan lehettek valóban kedvesek? Csak, ha túlláttok a külső formákon, és meglátjátok a minden élet mögött rejlő egységet, és ezért arra törekedtek, hogy minden életet felemeljetek, ahelyett, hogy ítélkeznétek, vagy az élet bármelyik oldalát elnyomnátok.

Az eszköz az, ami számít

Ráébredhettek arra, hogy nem a cél számít, hanem az eszköz. Egyáltalán nem számít az, hogy az emberek, vagy a bukott lények szemében milyen hatalmas teljesítményt mutattok fel. Az számít, hogy milyen mértékben testesítettétek meg a Kedvesség Szellemét.

Nem ébredtetek-e rá, szeretteim, arra, hogy ha mértékről akartok beszélni, akkor az egyetlen számotokra elfogadható mérték a Földön a kedvesség mértéke? Miért? Azért, mert én, Maitreya, vagyok a bolygói Buddha, a Kozmikus Krisztus a Föld számára. Ezért az a Szellem, amely ÉN VAGYOK, az a legmagasabb szintű mérték a felemelkedésetek eléréséhez a Földön. Csak akik eggyé válnak a Kedvesség Szellemével, azok lesznek képesek megvalósítani a felemelkedésüket a Földről.

Ha nem tetszik nektek ez a távlat, nos, akkor van egy alternatíva. Ha továbbra is valóban rejtőzködni akartok a kedvességem elől egy újabb eon idejére, akkor folytatjátok a megtestesüléseiteket a Földön remélve azt, hogy egyszer a jövőben miután én továbblépek, más felemelkedett mester veszi át majd a helyemet, aki valamelyik más Isteni tulajdonságot testesít meg. Akkor majd az lesz a legmagasabb mérték, amelyet esetleg kedvezőbbnek találtok az én általam képviselt kedvességnél. Természetesen előfordulhat az is, hogy azt sem találjátok számotokra kedvezőnek. Mert valójában mindegy, hogy kedvességnek, szeretetnek, vagy erőnek, vagy bölcsességnek, vagy szabadságnak, vagy bármilyen más Isteni tulajdonságnak nevezik is, mind megegyezik abban, hogy egyik sem hagyja azt, hogy bármi is rejtve maradjon.

Mert nem tulajdonságok olyan értelemben, hogy nem blokkolják a fényt. Olyan értelemben tulajdonságok, hogy felnagyítják a Teremtő fényét. Ezért teszik naggyá az összes életet. Ha nem vagytok hajlandók minden életet naggyá tenni, hanem azt akarjátok, hogy a saját mércétek alapján az élet bizonyos részét elítélve pokolra küldjétek azt, akkor nincs bennetek kedvesség.

Ennek közlése nem ellenkezik a kedvességgel a részemről. Ez ugyanis egyszerűen gyakorlati realizmus, amely valójában a kedvesség legmagasabb szintű kifejezése, amelyen át kell mennetek ahhoz, hogy felemelkedhessetek a Földbolygóról.

Milyen öröm volt a megnyilatkozási lehetőség ezen a két közvetítőn keresztül azok számára, akik megnyilatkozhattak ennek a nagyon szerény, meg nem hirdetett eseménynek a kapcsán! Mekkora öröm számunkra azok reakcióit látni, akik a korábbi közléseinket olvasva, vagy meghallgatva észlelték, hogy új ciklus kezdődött, egy új korszak vette kezdetét, és kezd kibontakozni teljes mértékben.

Nagyra értékelem azokat, akik hajlandóak voltak követni az elmúlt évek során és azt megelőzően tartó átalakulást. Nagyra értékelem azokat, akik ráébredtek arra, hogy eljött az idő a továbblépésre, mivel a régi kiáradás célt ért. Annak az ideje jött el, hogy magasabbra jussatok, hogy közelebb kerüljetek ahhoz a ponthoz, ahol olyan közvetítő és tanítvány közösség alakulhat ki, amely képes befogadni azokat a tanításokat, amelyek nem a bukott tudatszinthez alkalmazkodnak, és amelyek nem olyan tanítványokra alapulnak, akik rejtve akarnak maradni. Mert valójában a tanítás az, amely a gyakorlati realizmus nyitott kapuja, és amely képes továbbvinni az emberiséget egészen a felemelkedéséig.

Köszönet illet mindenkit, aki részese volt ennek a feljebb lépésnek, és aki bármilyen módon támogatta ezt a közvetítőt. Különleges köszönet illet benneteket azért, hogy hajlandóak voltatok felemelni a saját tudatszinteteket. Mert anélkül, hogy valakik a Földön ne lennének hajlandóak feljebb emelni a kelyhüket, anélkül mi nem önthettük volna abba bele a Szellem élő vizét. Mert szükség van kehelyre, amely képes befogadni a kibocsátott fényt, mert nem engedhető meg, hogy az a földre hulljon, vagy a kutyák martalékává váljon. Azoké a kutyáké, akik üvöltenek azért, hogy bíráskodhassanak, ítélkezhessenek, ahelyett, hogy egyszerűen csak a Kedvesség Szellemére hangolódnának, amely minden embert ráébreszt arra, hogy senki sincs kizárva a beavatásokból, ha hajlandó arra, hogy megváltoztassa a tudatszintjét, és ezáltal minden helyzetre a kedvesség 144 féle változatából az egyikkel reagáljon.

Észlelitek-e az én hatalmas, határtalan, feltétel nélküli boldogságomat? Azt az örömet, amely már majdnem túlcsordult. Ha képesek vagytok észlelni, akkor hozzáférhettek ahhoz, ami túlcsordul, és általa hozzájuthattok egy tálentumhoz, amelyet megsokszorozva a jövőben még többet kaphattok.

Menjetek kedvességgel, legyetek ti a kedvesség!

A világnak kedvességre van szüksége, mindenféle kedvességre.

Az oldal tetej?reUgrás a lap tetejére

Utolsó módosítás: 2022-05-11 13:44:23

Újdonságok:

Az INV24 Mihály Arkangyal védjél meg invokáció lefordításra került.  Mivel igen jelentős spirituális védelmet képvisel, ezért minden spirituális érdeklődésű olvasónak nagy segítségére lehet.  Az invokációkat a mesterek ajánlása alapján 9 egymást követő napon érdemes elmondani a hatékonyság érdekében.

2021-09-14 10:28:35

A 2021-es évre vonatkozó Gautama Buddha, Mária Anya és St. Germain üzenet lefordításra került.

2021-04-08 13:20:31

A jelenlegi nemzetközi közegészségügyi helyzetre való tekintettel Kim Michaels  az Astrea Elohimhoz szóló egyik invokációját átalakította úgy, hogy azt most felhasználhatjuk a koronavírus elleni spirituális védelemre.   WINV38 Invokáció Astreához a koronavírus felemésztése érdekében Aki teheti, kapcsolódjon be egy kezdeményezésbe, amely Észtországból indult ki a mai napon, és úgy szól, hogy mondjuk közösen a fenti invokációt reggel, vagy este 8 órakor, vagy mindkét időben.  Isten áldjon mindenkit és a Földet!

2021-03-31 23:40:05

Gautama Buddha 2020-as újévi üzenete lefordításra került.

2020-03-10 21:07:59

Az 1.04 Hívás a Nagy Isteni Vezetőhöz novéna lefordításra került, amely a Teremtői tervünk megismerésében nyújt segítséget.

2020-01-24 18:01:53